همزمان با فرارسیدن سالروز عملیات خیبر، تصویری کمتر دیدهشده از لحظه اعزام فرمانده و جمعی از رزمندگان گردان علیابنابیطالب(ع) از مقر انرژی به سمت سهراهی دارخوین و اسکله شهید بقایی منتشر شد؛ عکسی که ۴۲ سال پیش ثبت شده و امروز به یادگار حماسهآفرینان بیادعا بازخوانی میشود.