شهید «قاسم اصغریان کاسگری» در وصیت نامه خود مینویسد: برادران و خواهران، خداوند تبارک و تعالی چند امانت بزرگ را به ما سپرده است، یکی از آن امانت ها، انقلاب اسلامی ایران که با خون صدها هزار شهید و صدها هزار معلول بپا شده است تا نوید آزادی را به تمام مردم جهان داده، خصوصاً امت عزیزمان را از نظام ظلم و جور طاغوتی رهانیده و مقدمه حکومت جهانی اسلام به رهبری حضرت بقیه الله اعظم میباشد.