شهید حمیدرضا جعفرپور در نامهای به خانواده مینویسد: «مادرم و پدر عزیزم، شما در نامه نوشته بودید که زودتر مرخصی بگیر و به کازرون بیا. پدرجان، در این موقعیت حساس که کشورمان در خطر است، به ما مرخصی نمیدهند و ما را بیشتر آموزش رزمی میدهند که به منطقه برویم تا بتوانیم با دشمنان بجنگیم و آنها را از وطن عزیزمان بیرون برانیم و سرافراز به خانههایمان بیاییم...» متن کامل نامه این شهید بزرگوار را در نوید شاهد بخوانید.