خبر آغاز جنگ را که شنیدم، بیدرنگ راهی جبهه شدم

به گزارش نوید شاهد هرمزگان، «اسناد افتخار» مجموعه کلیپهای مصاحبه با والدین شهدا، همسران شهدا، آزادگان و جانبازان دفاع مقدس استان هرمزگان بوده که این برنامه با همکاری معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان و صدا و سیمای مرکز خلیجفارس تهیه شده است. این قسمت از «اسناد افتخار» با جانباز سرافراز «غلام آشوری» به گفتوگو پرداخته است. نوید شاهد شما را به دیدن این کلیپ دعوت میکند.
جانباز سرافراز «غلام آشوری» درباره چگونگی حضورش در جبهه چنین روایت میکند:
«قصد داشتم با لنج به بحرین بروم که اعلام کردند جنگ آغاز شده است. همان لحظه از لنج پیاده شدم و خودم را به ژاندارمری رساندم. سال ۱۳۵۹ ما را به کرمان اعزام کردند و همراه با گردان ۸۰۸ کرمان راهی منطقه عملیاتی شدیم. در لشکر ۲۱ حمزه خدمت میکردم و تمام دو سال دوران سربازیام را در خط مقدم جبهه گذراندم.»
انتهای متن/