نماینده ولیفقیه در مازندران گفت: رمضان، ماه تزکیه، خودسازی و تقویت ایمان است و میتواند زمینهساز افزایش بصیرت و آگاهی در برابر جنگ روانی و رسانهای دشمن باشد.
اینجا علقمه است، اما نه کنار فرات، که میان خاکهای داغ جنوب. جایی که مردانی را دستبسته آوردند، اما نتوانستند دلهایشان را ببندند. دستها بسته بود، اما ذکر «یا زهرا» از لبهای خشکشان نمیافتاد. چه سخت است روضهی مردی که حتی برای دفاع از خودش دستی برای بالا آوردن نداشت. اینجا قتلگاه ۱۷۵ شهید دست بسته است و این دانشجویان مازندرانی به زیارت این مردان آمدند در راهیان نور.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران با تأکید بر اینکه نشاط سازمانی زمینه ساز ارتقای خدمات رسانی به ایثارگران است، از مشارکت چشمگیر بیش از ۵۰ درصد کارکنان در جشنواره فرهنگی ورزشی تقدیر کرد و خواستار تداوم این برنامهها به صورت فصلی یا حداقل ششماه یکبار شد.
شهید «محمود قربانی» در وصیتنامه خود مینویسد: من در راهی جان دادم که حسین (ع) رفت که تا جانان بماند از شما میخواهم که راهم را ادامه دهید و نگذارید که تفنگم بر زمین بماند و سعی کنید که خود را اول تزکیه کنید و بعد علم بیاموزید، زیرا که تزکیه مقدم بر علم است.
پدر شهید «ناصر مهری فیروزجایی» میگوید: همیشه پیش قدم در مراسم اهل بیت بود تا حدی که هر کاری از دستش بر میآمد انجام میداد. ارادت خاصی نسبت به حضرت امام، شهیدان رجایی و با هنر داشت و با علاقه زیادی در مسیر آنان قدم برمی داشت و همیشه به سخنان آنان گوش فرا میداد.
شهید «ناصر مهری فیروزجایی» در وصیتنامه خود مینویسد: از رهبری حمایت کنید و دین اسلام را زنده نگه دارید وبه پدر و مادر خود احترام بگذارید و به آنها نیکی کنید که عاقبت به خیری به دنبال دارد.
خواهر شهید «احمد حدادی» میگوید: شهید اخلاق خوبی داشت، اخلاقش زبانزد خاص و عام بود و همیشه به بزرگترها مخصوصاً به پدر بزرگ و مادربزرگ احترام زیادی میگذاشت در محل بین همسایهها و اقوام مورد احترام زیادی بودند.
شهید «رحیم سلیمان پور» در وصیتنامه خود مینویسد: از خواهرانم میخواهم که حجاب را اصول خود قرار دهند و در تشییع جنازهام من گریه بلند نکنند، چون که دشمنان و منافقین در پی فرصت هستند تا از گریه شما خوشحال شوند.
جعفر مزیدها، امدادگر جوان عملیات والفجر ۸ که در ۲۲ اسفند ۱۳۶۴ در منطقه فاو به اسارت نیروهای بعثی درآمد، با روایت لحظهبهلحظه آن شبها، از مقاومت رزمندگان، بمباران شیمیایی و سه باری که برای اعدامش صف کشیدند، میگوید.
شهید ماشاالله پیلافکن؛ او را به قهرمان چزابه میشناسند، نه فرمانده بود و نه تکاور نظامی، اما در جبهه نبرد حماسهای ساخت که تا امروز که ۴۴ سال از شهادتش میگذرد هنوز نامش بر سر زبان رزمندههاست.
اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان بنیاد سه شنبه ۲۸ بهمن ماه با حضور دکتر کهن سال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، معاونین و کارکنان بنیاد به همت معاونت توسعه مدیریت و منابع بنیاد مازندران روز چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه در مرکز ایثار ساری برگزار گردید.
نخستین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان بنیاد طی دو روز در ۹ رشته با حضور دکتر کهن سال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در مجتمع فرهنگی ورزشی ایثار در ساری برگزار شد. نوید شاهد مازندران تصاویری را منتشر کرده است که شما را به دیدن آن دعوت میکند.
دکتر «سعید کهنسال» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران روز جمعه یکم اسفند ماه در نماز سیاسی و عبادی جمعه که به امامت حضرت آیت اله محمدی لائینی نماینده محترم ولی فقیه در استان و عضو خبرگان رهبری در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، شرکت کرد. نوید شاهد مازندران تصاویری را منتشر کرده است که شما را به دیدن آن دعوت میکند.
حضرت آیت اله محمدی لائینی نماینده محترم ولی فقیه و عضو خبرگان رهبری در مازندران با همراهی دکتر کهن سال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان جمعه یکم اسفند ماه بعد از اقامت نماز سیاسی عبادی جمعه از خانوادههای معزز شهدای اغتشاشات آمریکایی صهیونی اخیر در مصلی امام خمینی (ره) تجلیل کرد.