استاندار هرمزگان گفت: عامل موفقیت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان داشتن برنامه، هدف و حضور میدانی بوده است و تاکید کرد: امیدوارم در سال جدید این موفقیتها بیشتر تقویت شود.
استاندار هرمزگان گفت: برخی میخواهند چهره آمریکا و خاندان پهلوی را بزک کرده و به عنوان دلسوز مردم جلوه دهند، اما نمیتوان پیشینه تاریخی و جنایاتی که آنان در حق مردم ایران کردند را از ذهنها پاک کرد.
استاندار هرمزگان با همراهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، با حضور در منزل والدین معظم شهیدان «مهران مرادیزاده» و «حمیدرضا محمودی» ضمن دیدار و گفتگو از آنان تجلیل کرد.
سی امین سالگردشهادت 290 مسافر هواپیمای ایرباس امروز صبح با حضور خانواده معظم شهدای هواپیمای ایرباس ، استاندار و جمعی از مسئولین استان بر روی آب های نیلگون خلیج فارس برگزار گردید