نوید شاهد - فرمانده لشکر 10 سیدالشهدا(ع) شهید «حاج کاظم نجفی رستگار» در نامهاش مینویسد: «جبههها بحمدالله بسيار خوب است و صدام امريكايی رو به مرگ است واقعاً كسانی به جبهه آمدند با كربلا هيچ فرقی نمیكند چون در اين برادران ما با امامان عليهم السلام در تماس میباشند، مخصوصاً با حضرت حجه بن الحسن العسگری (عج) و واقعاً شبها تماس مستقيم برقرار میشود اين است كه هيچ كس نمیخواهد دل از جبهه بكند.»