آخرین اخبار:
کد خبر : ۶۱۸۰۶۹
۱۰:۱۲

۱۴۰۵/۰۲/۰۲

تا ابد مدیون خون شهیدان هستیم

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران با بیان اینکه ما تا ابد مدیون خون این عزیزان هستیم، گفت: بودن در کنار خانواده معظم شهدا برای ما بسیار ارزشمند و غنیمتی بزرگ است.


به گزارش نوید شاهد مازندران، دکتر سعید کهن سال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، به همراه دکتر پوریانی، رئیس کل دادگستری استان، با حضور در منزل شهید والامقام «سیدعلی احمدنژاد» از شهدای جنگ رمضان، با خانواده این شهید سرافراز دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

تا ابد مدیون خون شهیدان هستیم

وی در این دیدار صمیمانه، ضمن تجلیل از مقام شامخ شهید احمدنژاد، اظهار کرد: این شهید بزرگوار در زندگی ساده و بی‌آلایش خود، فرزندی صالح و برخوردار از تمام خصلت‌های نیک و فضائل اخلاقی بود.

دکتر کهن سال تصریح کرد: همانگونه که پدر این شهید میفرمایند، باور کنید اندک است؛ چراکه وصف ایشان فراتر از این حرف‌هاست.

تا ابد مدیون خون شهیدان هستیم

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران یادآور شد: افتخارآفرینی این شهید، نه تنها برای مازندران که برای تمام ایران اسلامی است، ما تا ابد مدیون خون این عزیزان هستیم، بودن در کنار خانواده معظم شهدا و همراه بودن با آنان برای ما بسیار ارزشمند و غنیمتی بزرگ است.

این مسئول در پایان با اشاره به مقام والای شهید احمدنژاد خاطرنشان کرد: به یاری خداوند متعال، راه این شهدای نورانی را تا همیشه ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/


گزارش خطا

ارسال نظر
طراحی و تولید: ایران سامانه