آخرین اخبار:
کد خبر : ۶۱۷۷۰۸
۱۲:۰۸

۱۴۰۵/۰۱/۳۰

معاون وزارت بهداشت: شهدای میناب به نماد بیداری در جهان تبدیل شدند

معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت در حاشیه سفر خود به میناب با انتشار تصویری تأمل برانگیز نوشت: یاد و نام این کودکان مظلوم، فراتر از یک خاطره، به نمادی از اندوه مشترک و بیداری وجدان‌های انسانی بدل شده است.


معاون وزارت بهداشت: شهدای میناب به نماد بیداری در جهان تبدیل شدند

به گزارش نوید شاهد هرمزگان؛ مسعود حبیبی معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت در جریان سفر خود به هرمزگان حضور در جمع خانواده‌های دانش‌آموزان جان‌باخته میناب، با انتشار تصویری تأثربرانگیز، روایت کوتاهی از این دیدار و عمق اندوه این حادثه را به اشتراک گذاشت و نوشت: در بندرعباس، در کنار مردمی ایستادیم که نماد صبوری و استقامت‌اند و در میناب، با صحنه‌هایی مواجه شدیم که عمق اندوه و مظلومیت را به تصویر می‌کشید.

️حضور در محل مدرسه‌ای که روزی محل شور و شوق کودکان این سرزمین بود، اما امروز نشانه‌هایی از یک حادثه تلخ را در خود دارد، لحظاتی فراموش‌ نشدنی و تأثرانگیز رقم زد.

در گلزار شهدا، تصویری از «فاطمه» در میان ده‌ها چهره معصوم دیگر، نگاه‌ها را به خود جلب می‌کرد؛ دختری با آرزوهای بزرگ، که می‌خواست پزشک شود و به مردمش خدمت کند.

اکنون، یاد و نام این کودکان مظلوم، فراتر از یک خاطره، به نمادی از اندوه مشترک و بیداری وجدان‌های انسانی بدل شده است.

انتهای متن/


گزارش خطا

ارسال نظر
تازه‌ها
طراحی و تولید: ایران سامانه