شهيد عليرضا تيمناک در نامه ای به خانواده خود می نویسد: والدين عزيزم ما هم از شما التماس دعا داريم و اين دعاهاي شما است که ما را به پيروزي نهائي مي رساند و مزدوران بعثي عراقي را به هلاکت ببينم.
شهيد سيروس حسين نژاد در وصیت نامه خود می نویسد: پدرجان و مادر جان اگر جسدم بدستتان رسيد در كنار شهدا به خاك بسپاريد و اگر جسدم بدست شما نرسيد اصلا ناله و زارى نكنيد. پس به سرقبر هر شهيدى كه مى رويد بدان كه قبر فرزند شما آنجاست. چون هدف همه شهدا يكى است.
قبور مطهر شهدای ارسنجان به مناسبت هفته جهاد کشاورزی با حضور پرسنل جهاد کشاورزی، بنياد شهيد و امور ايثارگران و مردم قدرشناس، ولایت مدار و شهید پرور این شهرستان و جمعی از مسئولان گلباران و عطرافشانی کردند.
شهيد صفر علی زارعی در فروردین ماه 1339 در خانواده اي مستضعف در روستاي کربال بنجير دیده به جهان گشود و در خرداد سال 1362 در هنگام وضو گرفتن به شهادت می رسد.
شهيد صفر علی زارعی در وصیت نامه خود می نویسد: مادر عزيزم؛ مي دانم که چه رنج ها و چه سختي ها در راه پرورش من کشيده اي. مي دانم که با چه تنگ دستي در آن مواقع ما را بزرگ کردي .مادرم دست هاي ترک ترک خورده تو نشانه زحماتي است که براي ما کشيده اي چه بگويم ؟
شهيد حسن سروندی در وصیت نامه خود می نویسد: سلام و درود بر تمام کارگران و کشاورزان عزيز که با دست پينه بسته خود کار مي کنند و خوشحال هستند که زحمتشان و دست رنجشان به هدر نميرد و در آن دنيا بهشت و نعمات بهشت را مي خرند .به قول شهيد مظلوم شهيد محمد حسين بهشتي : بهشتي را به بهانه ندهيد به بهاء بدهيد .
شهيد سيد محمد حسين حسيني اژدري در خاطره روز نوشت خود می نویسد: اميدوارم که اين ماه رمضان سال 1364 به سلامتي و با خوشي گذرانده باشيد و اميدوارم که مبارک باشد و امروز روز 14 خرداد ماه سال 1364 که با يکي از دوستان خودم در بيابان های جفير مشغول خنثی کردن بمبها هستيم...
شهيد سيد محمد حسين حسينی اژدری در وصیت نامه خود می نویسد: از بازماندگان محترم دراين جاي دور از محل ، از همه شما آشنايان از صميم قلب حلاليت مي طلبم و سعي کنيد که همگي شما راه شهدا از صدر اسلام تاکنون را ادامه دهيد
شهید علی اکبری در وصیت نامه خود می نویسد: معلمان شريف و غيرتمند؛ در كنار سنگرجهاد با كفار از تدريس و درس خواندن يك لحظه غافل نشوند و محكم و استوار معلمان براى درس دادن تمامى سعى و كوشش خود را براى تربيت كردن نسل نوجوان و جوانان اين مملكت بكار گيرند كه آينده اين مملكت بر دوش همين قشر مىباشد.
شهيد علی بنده خدا در وصیت نامه خود می نویسد: اما عارفان واقعي بشتابيد که فرصت غنيمت است و شايد فرصتي باشد بدون تکرار و امروز بايد پرواز آموخت فردا دير است. خداوند امت ما را امتي حسيني کند براي رسيدن به ساحل پيروزي .