شهید «ابوالفضل بختیاری» از شهدای قزوین در ماه مبارک رمضان در وصیتنامهاش مینویسد: «پدر و مادر عزیزم اگر شهادت نصیبم شد بدانید که تقدیر الهی بوده است این امر نصیب هر کسی نمیشود.»
من و شهيد با تمام خطراتي كه در پي داشتيم، براي نجات دختر بچه به آب پريديم ولي چون من از نظر جثه كوچكتر از او بودم، آب مرا سرنگون كرد و خودم در آب افتادم و با زحمت زياد به جهت آشنايي كه من با شنا داشتم...