شیروان، پذیرای عاشقان ولایت و امامت است
محمدپور رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان شیروان در گفتگو با نوید شاهد خراسان شمالی با اشاره به تشکیل ۱۱ کمیته تخصصی و ستادهای شهرستانی برای خدمترسانی به زائران عبوری و تسهیل اعزام متقاضیان و پیشبینی تردد حدود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار زائر از محور شهرستان شیروان، اظهار داشت: شیروان بعنوان یکی از مسیرهای اصلی تردد زائران، رسالت سنگینی بر عهده دارد و ما باید با بهرهگیری از تمام ظرفیتهای مردمی، گروههای جهادی، هیئتهای مذهبی، پایگاههای بسیج و رویکرد محلهمحور، میزبانی درخور و شایسته از عاشقان ولایت و امامت را رقم بزنیم.

رئیس بنیاد شهید شیروان با تشریح تمهیدات اندیشیده شده ازسوی ستاد ویژه شهرستانی؛ از استقرار دو موکب اصلی و مرکزی در شهرستان خبر داد: موکب مسیر رفت در محل دانشکده کشاورزی و موکب مسیر برگشت در ورودی شرقی شیروان مستقر خواهند شد و نسبت به پذیرایی، اسکان، خدمات درمانی و رفاهی زائران عزیز اقدام میکنند.
وی با اشاره به دستور اکید فرماندار محترم شهرستان مبنی بر تأمین کامل ظرفیت اسکان درسطح شهرستان، بر لزوم استفاده از تمامی فضاهای موجود تأکید کرد و افزود: تمام تمهیدات برای رفاه حال زائران اندیشیده شده تا هیچگونه دغدغهای در این حوزه احساس نشود.
رئیس بنیاد شهید شیروان همچنین به فعالیت موکبها از ۱۵ تا ۲۱ تیرماه «۳ روز پس از مراسم تشییع» اشاره نمود و نقش بیبدیل مردم و گروههای خودجوش مردمی را رمز موفقیت این رویداد بزرگ دانست و بر لزوم استفاده از ظرفیت مدیریت محلهمحور و پای کار آمدن مردم در کنار هیئتهای مذهبی و گروههای جهادی تأکید کرد.
محمّدپور در پایان با تأکید بر ضرورت همدلی و همکاری همه دستگاهها و اقشار مردم، خاطرنشان کرد: برگزاری اَحسن این مراسم باشکوه که با شور و شوق مضاعف مردم همراه خواهد بود، نیازمند عزم همگانی و میدانداری مردم عزیز، خاصه جامعه ایثارگری در کنار نهادهای انقلابی و دولتی است تا انشاءالله بتوانیم میزبان شایستهای برای زائران قائد شهید امت باشیم و بار دیگر وفاداری و ارادت خود را به ساحت ولایت مطلقهءِفقیه به نمایش بگذاریم.
انتهای پیام/