«دوری شما تنها دلتنگی من است؛ بهزودی ما را به خط میبرند»

در ادامه متن نامه شهید رضا آخوندی تورانپشتی را بخوانید.
بسم الله الرحمن الرحیم
پدر و مادر عزیزم،
پس از عرض سلام، امیدوارم حالتان خوب باشد و هیچگونه کسالتی نداشته باشید. سلامتی شما را از خدای قادر و متعال خواهانم.
اگر از حال فرزندتان رضا پرسیده باشید، بحمدالله حال من خوب است و به دعاگویی شما مشغولم. از روزی که به جبهه آمدیم، غیر از دو روز، همیشه در پادگان ابوذر بودهام. در پادگان به ما بسیار خوش میگذرد و هیچ ناراحتی ندارم، جز دوری شما عزیزان که انشاءالله بهزودی برطرف میشود.
پدر جان، سلام مرا به زهرا، حسین و سیمین برسانید و لیلا و مریم را از طرف من ببوسید. همچنین سلام مرا به عمه فاطمه، عمه زیبا و عمو اکبر برسانید. به خاله صغری و دایی اکبر نیز سلام مرا برسانید. به خاله رقیه، علیآقا و آقای احمدیفر نیز سلام برسانید و همچنین به جناب دکتر پاکنژاد.
به حسین غفوری و عباس فاتحی و خانوادههایشان نیز سلام بسیار برسانید.
پدر جان، در ضمن روز چهارشنبه هفتم مهر ماه 1361 ما را به خط میبرند و انشاءالله بهزودی عملیات آغاز میشود. به امید پیروزی لشکریان حق بر نیروهای کفر صدامی. درود بر رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی. سلام بر تمام شهیدان راه حق و عدالت جمهوری اسلامی. مرگ بر منافقین و صدام.
امام و رزمندگان اسلام را دعا کنید.
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار.
والسلام علیکم و رحمهالله و برکاته
دوستدار شما
رضا آخوندی – چهارم مهر ماه 1361
چند عکس هم که در پشت خط گرفتهایم همراه این نامه برایتان فرستادم.
انتهای پیام/