نوجوانی که راه جبهه را انتخاب کرد؛ روایت شهادت احمد الهوردی
به گزارش نوید شاهد البرز؛ شهید احمد الهوردی، متولد ۵ دی ۱۳۴۸ در تهران، نوجوانی مؤمن و پرشور بود که از همان سالهای جوانی در فعالیتهای مسجد و خدمت به مردم حضور داشت و سرانجام به عنوان رزمنده و آرپیجیزن راهی جبهههای دفاع مقدس شد. او در ۲۶ اردیبهشت ۱۳۶۷ در ارتفاعات «شیخمحمد» در منطقه غرب کشور به شهادت رسید و نامش در شمار جوانانی ثبت شد که با ایمان و شجاعت، جان خود را در راه دفاع از میهن و آرمانهایشان تقدیم کردند.
در ادامه نامه ای از این شهید که به یادگار مانده است را بخوانید.
بسمالله الرحمن الرحیم
لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم. ما شاءالله کان، لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم.
با سلام و درود به پیشگاه یگانه منجی علم بشریت، امام زمان(عج)، و نایب بر حقش امام امت، ولایت دلاور و قیور؛ و با سلام گرم خدمت پدر و مادر، برادران و خواهران، و آقای باقری، علیآقا، عزیزان و دوستان و آشنایان.
اینجانب خبر سرحالی خود را به تمامی شما عزیزان میرسانم و امیدوارم که شما هم همچون من خوب و خوش و سرحال باشید و در پناه ایزد منان موفق و مؤید باشید.
اینجانب که هماکنون این نامه را مینویسم، میشویم و احتمال دارد که تا یک الی سه ماه از یکدیگر اطلاعی نداشته باشیم. در این صورت ناراحت نباشید.
دیگر چیزی به خاطرم نمیرسد.
والسلام
التماس دعا
تا اینجا همه روزههایم را گرفتهام.
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی، خمینی را نگه دار.
انتهای پیام/