آخرین اخبار:
کد خبر : ۶۱۳۱۷۸
۰۹:۱۸

۱۴۰۴/۱۲/۱۱

پس از شهادت رهبر انقلاب وظیفه بسیار بزرگی بر عهده ماست

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: امروز فرصتی برای ضجه و بی‌تابی نداریم و وظیفه بسیار بزرگی بر عهده ما است. 


 

 

 

به گزارش نوید شاهد زنجان، حجت‌الاسلام سیدمصطفی حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب به فیض شهادت که آرزوی دیرینه ایشان بود، رسیدند، اظهار کرد: این مصیبت بسیار بزرگ را به مردم زنجان غیور تبریک و تسلیت عرض می‌کنم

وی افزود: امروز فرصتی برای ضجه و بی‌تابی نداریم و وظیفه بسیار بزرگی برعهده ما است

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه میادین اصلی شهر زنجان محل تجمعات ایمانی و انقلابی خواهد بود،  عنوان کرد: دشمنان، مزدوران و منافقان کورخوانده‌اند. امروز آیات سوره احزاب پیش روی ما است و واقعه جنگ بدر را مرور می‌کنیم. امروز مواجهه موسییان با فرعونیان عالم را می‌بینیم

حسینی تصریح کرد: مساجد شهر زنجان به عنوان پایگاه و سنگر انقلاب و اسلام به صورت شبانه روزی دایر خواهد بود تا وظایف مهمی که در این ایام در حوزه های فرهنگی، تبیینی و اجتماعی امنیتی وجود دارد به انجام برسانیم.

او خاطرنشان کرد: در صحنه هستیم و با باور عمیق به وعده صدق پروردگار در مقابل دشمن ایستاده‌ایم. هیچ غلطی نخواهند توانست به انجام برسانند و اگر بخواهند گزندی به این مملکت، نظام و انقلاب برسانید بایستی از روی جنازه تک تک ما عبور کنند

 

منبع: ایسنا

انتهای پیام


گزارش خطا

ارسال نظر
طراحی و تولید: ایران سامانه