آخرین اخبار:
کد خبر : ۶۲۱۷۶۱
۰۹:۱۷

۱۴۰۵/۰۳/۱۷
فرازی از وصیت‌نامه شهید «عبدالرحیم سجادی نیا»؛

همیشه و در همه حال خود را در محضر خداوند بدانید

شهید «عبدالرحیم سجادی نیا» در بخشی از وصیت نامه خود می‌نویسد: «همیشه و در همه حال در محضر خداوند بدانید که لازمه آن تزکیه خودتان است و بخوبی ادای وظیفه کنید تا در پیشگاه خداوند رو سفید باشید.»


به گزارش نوید شاهد خوزستان، شهید عبدالرحیم سجادی نیا در سال ۱۳۴۵ در شوشتر دیده به جهان گشود. همیشه به عنوان دانش آموز ممتاز شناخته و از آموزشگاه جوائزی تقدیم او می‌شد. با انقلاب اسلامی حضور فعال و مستمر در پایگاه مقاومت داشت و با شروع جنگ تحمیلی با اشتیاق فراوان رای جبهه شد و پس از شرکت در عملیات متعدد در بیست و نهم خرداد ۱۳۶۷ در منطقه عملیاتی والفجر ۱۰ در ارتفاعات ریشن عراق بر اثر اصابت خمپاره بعثون به سنگرش به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

همیشه و در همه حال خود را در محضر خداوند بدانید

متن وصیت شهید «عبدالرحیم سجادی نیا»:

همیشه و در همه حال خود را در محضر خداوند بدانید

همکاران عزیز و گرامی از شما میخواهم که به این وظیفه سنگین که خداوند به گردن شما نهاده که همانا تربیت و رشد و تعلیم نوجوانان و جوانان عزیز است به خوبی گردن گمارید و خود را همیشه و در همه حال در محضر خداوند بدانید که لازمه آن تزکیه خودتان است و بخوبی ادای وظیفه کنید تا در پیشگاه خداوند رو سفید باشید.

کارهایتان را چنان انجام دهید که رضایت خداوند را بر آورده کنید

مادر و پدر عزیزم؛ انشاالله که مرا عفو کنید و از تقصیرات من در جهاد و لبیک گفتن به ندای امام عزیزم شما نیز وظیفه دارید صبر کنید و سعی کنید کارهایتان را چنان انجام دهید که رضایت خداوند را بر آورده و برای پیروزی اسلام دعا کنید.

انتهای پیام/


گزارش خطا

ارسال نظر
طراحی و تولید: ایران سامانه