روایت همسر شهید «سید موسی حسینی» از ایستادگی در مرزهای غرب

به گزارش نوید شاهد کرمانشاه، شهید «سید موسی حسینی» یکم شهریور ۱۳۴۰، در روستای عباس آباد از توابع شهرستان صحنه به دنیا آمد. پدرش سیدهادی و مادرش صغرا نام داشت. تا پایان دوره ابتدایی درس خواند. ازدواج کرد و صاحب یک پسر شد. به عنوان پاسدار وظیفه در جبهه حضور یافت. یکم مرداد ۱۳۶۷، در اسلام آبادغرب توســط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش به شــهادت رســید. پیکر شهید والامقام در گلزار شهدای شهرستان کرمانشاه به خاک سپرده شد.
«سید رضیه حسینی» همسر شهید میگوید: محل خدمت همسرم گیلانغرب بود تا اینکه حمله مرصاد شروع شد و موسی در اسلام آباد غرب بر اثر بمباران هوایی به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.
وی ادامه داد: ایشان پاسدار وظیفه بودند، شغل اش جوشکاری بود تا اینکه به خدمت سربازی اعزام میشود. از بچگی خرج و مخارج روی دوش همسرم بود. بعد از اینکه متاهل شد و حتی یک فرزند هم داشتیم گفت میخواهم به خدمت سربازی بروم. فرزندمان یک سال و نیم داشت که پدرش شهید شد از او هیچ چیزی به یاد ندارد.
در ادامه گفتگوی تصویری را میبینید:
انتهای پیام/