سرپرست بنیاد شهرستانهای استان تهران با فرمانده سپاه سیدالشهداء شهرری دیدار کرد

به گزارش نوید شاهد شهرستانهای استان تهران: همزمان با دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، طاهره تبیریی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران با همراهی جمعی از معاونین خود با سردار قربان محمد ولی زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) دیدار و گفتگو کرد.
سرپرست بنیاد شهرستان های استان تهران در این دیدار با ادای احترام به ساحت مقدس رهبر شهید و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ رمضان گفت:امام همواره میفرمودند که اگر سپاه نبود کشور هم نبود؛ در جنگ رمضان دنیا شاهد ایستادگی سربازان سپاه در برابر حجوم آمریکایی صهیونی به کشور بود.
وی حضور شبانه مردم در خیابان و ایستادگی سربازان امام خمینی(ره) و رهبر شهیدمان در میدان مبارزه با دشمن را مایه افتخار و عزت کشور در دنیا برشمرد و ادامه داد:ملت امروز قدردان سپاه پاسداران است.
تبیریی با یادآوری خدمات و از خودگذشتگی فرزندان خامنه ای شهید در سپاه پاسداران در طول دورن های متفاوت انقلاب تصریح کرد:سپاه در مقاطع مختلف تاریخ انقلاب، بهویژه در دوران های دفاع مقدس و نیز در حوادث و تهدیدات گوناگون، نقشی بیبدیل و تعیینکننده ایفا کرده و با تکیه بر ایمان، اخلاص و روحیه جهادی، به نماد اقتدار و مقاومت ملت ایران تبدیل شده است.
سردار ولی زاده فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران نیز در این دیدار بر تداوم راه شهیدان تاکید کرد و گفت:شهدا عزیزند و شما در مجموعه بنیاد به بهترین بندگان خدا خدمت می کنید.سردار ولی زاده با تبریک انتصاب دکتر تبیریی بعنوان سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران بر ادامه همکاری های مشترک در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تداوم راه و منش شهدا تاکید کرد.
بر اساس این گزارش در این دیدار دکتر عالیه قاسمی معاون بهداشت و درمان، داود بهارلو معاون تعاون و امور اجتماعی و محمدعلی محمدی رئیس بنیاد شهرری نیز حضور داشتند.
انتهای پیام/