شهید «ابوالفضل شیرازیزاده» در قسمت اول وصیتنامهاش نوشت: « پدر و مادر عزیز برای چندمین بار به شما میگویم که در این مرگ پرافتخار من گریه نکنید، چون شهید شمعی است که میسوزد و آب میشود و اگر ملاحضه کنیم چگونه شمع میسوزد و آب میشود در عین حال نور میدهد تا دیگران از آن استفاده نمایند.»