به مناسبت دهه کرامت؛
همزمان با دهه کرامت، جمعی از خادمان حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) روز سهشنبه سوم اردیبهشت با حضور در قطعه ۴۲ گلزار شهدای بهشتزهرای تهران، با قرائت زیارتنامه، اهتزاز پرچم متبرک حرم و نثار گل بر مزار شهدا، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند و با آرمانهای آنان تجدید میثاق کردند.