جمعهای در هوای ندبه و یادبود در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
مراسم پرفیض دعای ندبه با نوای حاج هاشم طهرانی، جمعه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۵ ساعت ۷:۳۰ صبح در مهدیه گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار میشود. این مراسم به یاد مادر بزرگوار شهید علیرضا صالحی، حاجیه خانم سکینه عربی، برگزار خواهد شد.
به گزارش نوید شاهد تهران بزرگ، صبح جمعه، ۴ اردیبهشتماه ۱۴۰۵، عطر دلانگیز دعای ندبه در مهدیه گلزار شهدای بهشت زهرا (س) پیچید. در این مراسم پرفیض که با نوای حاج هاشم طهرانی برگزار شد، جمعی از خانوادههای معظم شهدا، ایثارگران و دلباختگان اهلبیت (ع) حضور یافتند تا آغازگر روز خود با ذکر، توسل و یادبود مادر بزرگوار شهید علیرضا صالحی، حاجیهخانم سکینه عربی، باشند.
فضای مهدیه گلزار شهدا در این صبح جمعه، آکنده از زمزمههای عارفانه و اشکهای شوق بود. حاضران، همگام با نوای حاج هاشم طهرانی، دعای پرفیض ندبه را با حضوری سرشار از عشق و امید قرائت کردند. این گردهمایی معنوی، فرصتی دوباره برای تجدید پیمان با آرمانهای شهدا و گرامیداشت مقام والای مادران صبور و فداکار بود که در سایه ایمان و استقامت، چراغ راه هدایت را روشن نگه داشتند.