به مناسبت دهه کرامت؛
حضور خادمان حرم حضرت معصومه (س) در قطعه ۴۲ گلزار شهدا
همزمان با دهه کرامت، جمعی از خادمان حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) با حضور در قطعه ۴۲ گلزار شهدای بهشت زهرای تهران، یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشتند.
به گزارش نوید شاهد تهران بزرگ، همزمان با فرا رسیدن دهه کرامت، جمعی از خادمان حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س)، سه شنبه سوم اردیبهشت با حضور در قطعه ۴۲ گلزار شهدای بهشت زهرای تهران، یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشتند.
در این مراسم که با قرائت زیارتنامه، غبارروبی نمادین مزار شهدا و اجرای برنامههای معنوی همراه بود، خادمان با اهتزاز پرچم بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) فضایی معنوی و روحانی ایجاد کردند.
حاضران با نثار گل و قرائت فاتحه، دوباره با آرمانهای شهدا تجدید میثاق کردند.
این برنامه به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و معنویت در دهه کرامت برگزار شد.