توصیههای عاشورایی شهید سجاد طاهرنیا در وصیتنامهاش؛ از زیارت عاشورا تا تبعیت از ولایت
به گزارش نوید شاهد گیلان؛ شهید مدافع حرم سجاد طاهرنیا در وصیتنامه خود که یک روز مانده به محرم سال ۱۳۹۴ و پیش از آغاز عملیات در استان حلب سوریه نگاشته، با سلام به امام زمان (عج) و رهبر انقلاب، سخنان خود را با حال و هوایی سرشار از ارادت به اهلبیت (ع) آغاز کرده است.
او در این وصیتنامه با اشاره به دو توصیه از دو پدر شهید، نوشته است که هرگز دو موضوع را فراموش نکند: هر روز خواندن زیارت عاشورا و قناعت در همه کارها.
شهید طاهرنیا در ادامه با نگاهی متواضعانه به زندگی خود، عمر سیسالهاش را نعمتی از سوی خداوند دانسته و تأکید کرده که شاید بزرگترین افتخارش، نوکری امام حسین (ع) بوده است.
این شهید مدافع حرم در بخشی از وصیتنامه خطاب به همسرش، بر پایبندی به ولایت و حفظ چادر بهعنوان امانت حضرت زهرا (س) تأکید کرده و از او خواسته است از خط ولایت جدا نشود.
وی همچنین در جملاتی عاطفی خطاب به فرزندش محمدحسین که هنوز موفق به دیدنش نشده بود، نوشته است که با وجود علاقه فراوان به دیدار او، به دلیل شنیدن صدای استمداد کودکان شیعه، نتوانسته از مسئولیت خود چشمپوشی کند.
شهید طاهرنیا در پایان، برای دو فرزندش آرزوی موفقیت کرده و از آنان خواسته است از پدرشان راضی باشند، مادرشان را تنها نگذارند، گوشبهفرمان رهبر انقلاب باشند، به پدربزرگ و مادربزرگ احترام بگذارند و با قرآن مأنوس شوند؛ آنگونه که آرزو کرده فاطمه حافظ قرآن و محمدحسین قاری قرآن شود.
