دیدار با خانواده شهدای سادات شهرستان ملارد به روایت تصویر
به گزارش نوید شاهد شهرستانهای استان تهران، به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر خم، سید اصغر تقوی، فرماندار ملارد، به همراه سلطانی معاون برنامهریزی و توسعه فرمانداری وگ، عنبربیز رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و بیژنی اداره اوقاف و امور خیریه، با خانوادههای شهیدان سید ابوالفضل مدنیزاده و بهزاد کاشفی از شهدای جنگ ۱۲ روزه دیدار و گفتوگو کردند.
فرماندار ملارد در این دیدار ضمن تبریک عید سعید غدیر خم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، با اشاره به شخصیت و کرامت حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) اظهار داشت: شهدای ما با تاسی از سیره و منش مولای متقیان حضرت علی(ع)، جان خود را در راه دفاع از اسلام، انقلاب و میهن اسلامی فدا کردند و نام خود را در تاریخ این سرزمین جاودانه ساختند.
در این دیدار، تقوی با اهدای لوح سپاس از صبر، ایثار و فداکاری خانوادههای معظم شهدا قدردانی کرد.
در ادامه این گزارش تصاویری را مشاهده میکنید.