آخرین اخبار:
کد خبر : ۶۲۱۷۷۸
۱۰:۰۳

۱۴۰۵/۰۳/۱۷

دیدار با خانواده شهدای سادات شهرستان ملارد به روایت تصویر

به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر خم، سید اصغر تقوی، فرماندار ملارد، به همراه سلطانی معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری وگ، عنبربیز رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و بیژنی اداره اوقاف و امور خیریه، با خانواده‌های شهیدان سید ابوالفضل مدنی‌زاده و بهزاد کاشفی از شهدای جنگ ۱۲ روزه دیدار و گفت‌وگو کردند.


به گزارش نوید شاهد شهرستان‌های استان تهران، به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر خم، سید اصغر تقوی، فرماندار ملارد، به همراه سلطانی معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری وگ، عنبربیز رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و بیژنی اداره اوقاف و امور خیریه، با خانواده‌های شهیدان سید ابوالفضل مدنی‌زاده و بهزاد کاشفی از شهدای جنگ ۱۲ روزه دیدار و گفت‌وگو کردند.

فرماندار ملارد در این دیدار ضمن تبریک عید سعید غدیر خم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، با اشاره به شخصیت و کرامت حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) اظهار داشت: شهدای ما با تاسی از سیره و منش مولای متقیان حضرت علی(ع)، جان خود را در راه دفاع از اسلام، انقلاب و میهن اسلامی فدا کردند و نام خود را در تاریخ این سرزمین جاودانه ساختند.

در این دیدار، تقوی با اهدای لوح سپاس از صبر، ایثار و فداکاری خانواده‌های معظم شهدا قدردانی کرد.

در ادامه این گزارش تصاویری را مشاهده می‌کنید.

 


گزارش خطا

ارسال نظر
طراحی و تولید: ایران سامانه