گزارش تصویری| برگزاری اردوی یکروزه گلابگیری ویژه بانوان شاهد و ایثارگر شهرستان چهاردانگه
به گزارش نوید شاهد شهرستانهای استان تهران، روز یکشنه ۲۰ اردیبهشتماه، با هدف ایجاد فضایی سرشار از نشاط و همدلی، همسران شهدا و جانبازان شهرستان چهاردانگه در جشنواره گلابگیری روستای طالب آباد حضور یافتند و با مشارکت فعال خود، رنگ و بوی دیگری به این جشنواره بخشیدند.
بانوان شاهد و ایثارگر از غرفههای مختلف جشنواره گل و گلاب بازدید کردند. در این میان، استقبال ویژه بازدیدکنندگان از غرفههای محصولات سنتی، از جمله گلاب و انواع عرقجات گیاهی، نشان از اهمیت حفظ این سنتهای ارزشمند داشت.
در این جشنواره، بخش جشنواره غذا نقطه اوج هیجان و جذابیت بود؛ رقابت در این بخش، نه تنها نشاندهنده مهارتهای بالای شرکتکنندگان بود، بلکه فضایی از شور و اشتیاق را میان حاضران ایجاد کرد. در پایان این رقابت، از برندگان این بخش تجلیل شد و جوایزی به آنها اهدا گردید.
برگزاری چنین برنامههایی، فراتر از یک رویداد ساده، بستری برای همدلی، تقویت روحیه جمعی و بهرهمندی از لحظات شاد و اجتماعی است.
در ادامه این گزارش تصاویری را مشاهده میکنید.