آخرین اخبار:
کد خبر : ۶۱۹۱۶۵
۰۹:۴۱

۱۴۰۵/۰۲/۱۵
فرازی از وصیت نامه شهید «احمد عرب کمری»؛

متکی به خدا و قوانین اسلام باشید

شهید «احمد عرب کمری» در بخشی از وصیت نامه خود می‌نویسد: «پیامی به امت عزیز و رزمنده ایران دارم که اگر همه کشته شوند به جز یک نفر من از آن یک نفر می‌خواهم که تسلیم دشمن نشود، تسلیم در برابر خدا باشد و ملت ما فقط متکی به خدا و قوانین اسلام باشند و گوش به فرمان امام عزیزمان باشند.»


به گزارش نوید شاهد خوزستان، شهید احمد عرب کمری در سال ۱۳۳۹ در دزفول دیده به جهان گشود. پدرش مطیر نام داشت. تا پنجم ابتدایی سواد داشت. دو بار به جبهه اعزام شد و با وجود اینکه یکماه بیشتر از ازدواجش نگذشته بود عشق به شهادت او را برای بار سوم به جبهه کشاند و سرانجام در یازدهم اردیبهشت ماه ۱۳۶۱ در عملیات بیت المقدس در جاده اهواز خرمشهر شربت شهادت را نوشید. پیکر مطهرش در زادگاهش واقع است.

متکی به خدا و قوانین اسلام باشید

متن وصیت نامه شهید احمد عرب کمری:

سلام بر شهدا راه حق

ولا تحسین الذین قتلوا فى سبیل الله امواتاً بل احیاء عند ربهم یرزقون
با درود فراوان به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی و مردم شهید پرور ایران و سلام بر شهدا راه حق و حقیقت بخصوص شهیدان فتح المبین.

مرا غسل ندهید و کفن نپوشید

مادرم اگر کشته شدم فقط دعا کنید که خدا مرا در زمره شهیدان درگاهش قرار دهد و مرا غسل ندهید و کفن نپوشید، چون رهبرم حسین (ع) نه کفن داشت و نه غسل به خاطر خدا مرا ببخش، چون اگر تو مرا نبخشی خدا را نمی‌بخشد.

متکی به خدا و قوانین اسلام باشید

پیامی به امت عزیز و رزمنده ایران دارم که اگر همه کشته شوند به جز یک نفر من از آن یک نفر می‌خواهم که تسلیم دشمن نشود تسلیم در برابر خدا باشد و ملت ما فقط متکی به خدا و قوانین اسلام باشند و گوش به فرمان امام عزیزمان باشند.

مادر عزیز دوست دارم بین برادران گلگون کفن و غرق در خون کنار چادر واقع درشهرک دکتر شریعتی مرا به خاک بسپارید. والسلام علیکم والرحمه الله وبرکاته

انتهای پیام/


گزارش خطا

ارسال نظر
طراحی و تولید: ایران سامانه