من يکي از بسيجي هايي هستم که براي اجراي احکام اسلام به جبهه آمده ام و از ريخته شدن خونم در اين راه ترس و باکي ندارم چون راه انبياء و اولياء خداست و بايد از شهيد تشنه لب کربلا پيروي کرد .
پدر و مادرم با صبرشان و خواهرانم با حجابشان و برادرانم با ایمانشان به خدا و اسلام و قرآن و دوستان و آشنایان و قوم و خویشانم و برادرانم با ایمانشان به خدا و اسلام و قرآن و دوستان و آشنایان و قوم و خویشانم با پیروی از رهبر انقلاب راه مرا اداه دهند .
هفت ساله بود که جهت علم و دانش او را به مدرسه فرستادند. غلام حسين دوران ابتدايي را در مدرسه اي واقع در قدمگاه و دوران راهنمايي را هم در محله کوي زهرا ادامه داد.
شهادت آن نيست كه ميرويم و از خوشى دنيا و عشق جوانى بى بهره مى مانيم نه شهادت عشقى است كه از هزاران سال پيش مردان خدا در دل داشتند و حال نيز كه بهترين زمان براى يارى دين خداست ما چرا از مرگ بهراسيم.
پيام من اين است كه بسيج مردمى تشكيل بدهيد و جلوى اين افراد اوباش و بى سروپا بگيريد و نگذاريد در ايران نقشه بكشند كه اينها ريشه ها و امثال همان يزيديها هستند كه چه بر سر امام حسين در آوردند
امت حزب الله آيا ما كه در شهر يا روستا آسايش داريم اين هم دينان ما كه درمناطق جنگى هستند آسايش نمى خواهند پس ما بايد برويم به جبهه تا آنها هم كمى آسايش داشته باشند .
شهيد حشمت الله رشيد مرد در 4 خرداد ماه 1345 در خانواده ای مذهبی و مستضعف در روستای تل بيضاء فارس ديده به جهان گشود و در 24 آبان ماه 1363 به شهادت رسید.