به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر خم، سید اصغر تقوی، فرماندار ملارد، به همراه سلطانی معاون برنامهریزی و توسعه فرمانداری وگ، عنبربیز رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و بیژنی اداره اوقاف و امور خیریه، با خانوادههای شهیدان سید ابوالفضل مدنیزاده و بهزاد کاشفی از شهدای جنگ ۱۲ روزه دیدار و گفتوگو کردند.