خاطره خودنوشت شهید جمشید سلیمانی قسمت «۱۸»
شهید «جمشید سلیمانی» در دفتر خاطرات خود مینویسد: «توپخانه دوشیکا و ۱۰۶ و مینی کاتوشا مرتباً بر روی دهکده آتش میریختند و از هر گوشه و کنار دهکده دود و آتش بلند میشد...» قسمت هجدهم خاطره این شهید بزرگوار را در نوید شاهد بخوانید.