گزارش تصویری | برگزاری مراسم نخستین سالگرد شهادت سردار پاسدار «اکبر عنایتی» در ملارد
مراسم نخستین سالگرد شهادت سردار پاسدار شهید «اکبر عنایتی» با حضور خانوادههای معظم شهدا، ایثارگران، مسئولان و جمعی از مردم در جوار گلزار شهدای امامزاده ابراهیم(ع) شهرستان ملارد برگزار شد. حاضران در این آیین با گرامیداشت یاد این شهید والامقام، بر تداوم راه شهدا و پاسداری از ارزشهای ایثار و مقاومت تأکید کردند.