آخرین اخبار:
کد خبر : ۶۲۳۴۸۶
۰۸:۴۵

۱۴۰۵/۰۴/۰۷

شهید «محمدناجی قاسمی»؛ دانش‌آموزی از دشه که در باینگان آسمانی شد

شهید «محمدناجی قاسمی»، از شهدای شهرستان پاوه، هفتم تیرماه ۱۳۵۹ در منطقه باینگان بر اثر انفجار مین به‌جامانده از دشمن به شهادت رسید. این دانش‌آموز متعهد که در روستای دشه دیده به جهان گشوده بود، با نثار جان خود در راه دفاع از میهن، نامش را در زمره شهدای سرافراز انقلاب اسلامی جاودانه کرد.


شهید «محمدناجی قاسمی»؛ دانش‌آموزی از دشه که در باینگان آسمانی شد

به گزارش نوید شاهد کرمانشاه، شهید «محمدناجی قاسمی» سوم خرداد ۱۳۳۷ در روستای دشه از توابع شهرستان پاوه، در خانواده‌ای مؤمن و مذهبی چشم به جهان گشود. پدرش جعفر و مادرش بهیه نام داشت. وی دوران کودکی و نوجوانی خود را در زادگاهش سپری کرد و تحصیلات خود را تا مقطع سوم دبیرستان ادامه داد.

این شهید والامقام در سال‌های نخستین پس از پیروزی انقلاب اسلامی، با روحیه‌ای سرشار از ایمان و تعهد در مسیر دفاع از امنیت و آرمان‌های کشور گام نهاد و سرانجام در هفتم تیرماه ۱۳۵۹، در منطقه باینگان بر اثر انفجار مین به‌جامانده از دشمن، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر مطهر شهید محمدناجی قاسمی پس از تشییع، در مزار حاجی‌مرقد شهرستان پاوه به خاک سپرده شد و یاد و خاطره این شهید گرانقدر همواره در دل مردم منطقه زنده و ماندگار خواهد ماند.

انتهای پیام/


گزارش خطا

ارسال نظر
تازه‌ها
طراحی و تولید: ایران سامانه