آخرین اخبار:
کد خبر : ۶۲۳۳۶۸
۰۹:۵۶

۱۴۰۵/۰۴/۰۶

دفتر موسیقی با بنیاد شهید تفاهم نامه امضا کرد

مدیران سه مجموعه دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن موسیقی ایران و بنیاد شهید تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.


دفتر موسیقی با بنیاد شهید تفاهم نامه امضا کرد

به گزارش نوید شاهد به نقل از روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، به منظور توسعه‌ روابط و همکاری‌های مشترک و بهره‌مندی از امکانات و توانمندی‌های سه مجموعه دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن موسیقی ایران و بنیاد شهید، تفاهم‌نامه‌ای به امضای بابک رضائی مدیرکل دفتر موسیقی، اسحاق شکری مدیرعامل انجمن موسیقی ایران و محمد کرم‌الهی مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران رسید.
همکاری در برگزاری جشنواره‌های موسیقی با موضوعات مورد تفاهم از جمله ساخت، ضبط، انتشار و اجرای آثار سمفونیک و سایر سبک‌های موسیقی مرتبط با موضوع شهادت، ایثار، دفاع مقدس از جمله محورهای این تفاهم‌نامه است.
همچنین همکاری در برگزاری خیمه هنر، همکاری در برگزاری و اجرای برنامه‌های پژوهشی موسیقی در حوزه ایثار و شهادت، همکاری و مشارکت در تشکیل ارکسترهای دستگاهی، کلاسیک، نواحی و همچنین برگزاری اجراهای مرتبط (خصوصا فرزندان شهید و ایثارگران) در سراسر کشور، فراهم کردن امکان ثبت و نگهداری آثار تایید شده در بنیاد شهید و امور ایثارگران در آرشیو موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از دیگر موارد مورد تفاهم این سه مجموعه است.
بخش دیگر این تفاهم‌نامه به همکاری در تولید و ضبط و اجرای پوئم سمفونی رهبر شهید، همکاری در تولید و ضبط صوتی و تصویری و اجرای پوئم سمفونی فرشته‌های میناب و همکاری در تولید قطعات موسیقی و تهیه کلیپ برای قطعات اختصاص دارد.


گزارش خطا

ارسال نظر
تازه‌ها
طراحی و تولید: ایران سامانه