آخرین اخبار:
کد خبر : ۶۲۱۷۶۵
۰۹:۳۰

۱۴۰۵/۰۳/۱۷
فرازی از وصیت نامه شهید «احمد رضا کبیری»؛

هدفم لبیک گفتن به فرامین حسین زمان بود

شهید «احمد رضا کبیری» در بخشی از وصیت نامه خود می‌نویسد: «رفتن من به جبهه انتخاب بود و از روی آگاهی صورت گرفته است هدفم دفاع از اسلام در برابر کفر و لبیک گفتن به فرامین حسین زمان امام خمینی بوده است.»


به گزارش نوید شاهد خوزستان، در هجدهم خرداد ماه ۱۳۴۱ در اهواز دیده به جهان گشود. پدرش عبدالله نام داشت. وی دارای مدرک دیپلم بود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور پیدا کرد و سرانجام در سوم خرداد ماه ۱۳۶۱ عاشقانه به سوی معبود پرواز کرد. پیکر مطهرش پس از تشیع در زادگاهش به خاک سپرده شده است تا زیارتگاه عاشقان و دلدادگان باشد.

هدفم لبیک گفتن به فرامین حسین زمان بود

متن وصیت نامه شهید احمد رضا کبیری:

شهادت یک انتخاب است

شهادت نه یک باختن که یک انتخاب است و من با تمام آگاهی آن را انتخاب کردم سلام بر شما‌ای پدر و مادر عزیزم و درود خداوند بر شما باد.

ما تسلیم خواست خدا هستیم

مادر عزیزم؛ زمانی که برای ایام نوروز به شوشتر آمدم وقتی صبح زود قرار شد به اهواز برگردم وقتی که دستت را بوسیدم یکدفعه این احساس سراسر وجودم را فرا گرفت که این آخرین خداحافظی و بوسه است، شاید خواست خدا بر این بود و البته ما تسلیم خواست او هستیم و اکنون که من آماده‌ی رفتن به جبهه‌های جنگ حق علیه باطل هستم که لازم است نکاتی را به شما تذکر دهم.

رفتن من به جبهه از روی آگاهی صورت گرفته است

رفتن من به جبهه انتخاب بود و از روی آگاهی صورت گرفته است هدفم دفاع از اسلام در برابر کفر و لبیک گفتن به فرامین حسین زمان امام خمینی بوده است و اگر افتخار شهادت نصیبم شد از شما عزیزان میخواهم خوشحال باشید که یکی از فرزندانتان را در راه خدا تقدیم نموده‌اید باید افتخار کنید، چون این راهی است که خودم انتخاب کرده‌ام. 

از ادای دین به خدا تا یاری رساندن به امور جنگ 

سفارش من درباره‌ی قضای ۱۰ روز روزه است که نگرفته‌ام و فکر نمی‌کنم نماز قضا داشته باشم، تقاضا میکنم آنچه در حساب بانکی دارم در راه امور جنگ زدگان و امور خیری استفاده نمایید.

انتهای پیام/


گزارش خطا

ارسال نظر
تازه‌ها
طراحی و تولید: ایران سامانه