عطر پرچم متبرک حرم حضرت معصومه(س) در آسایشگاه جانبازان ثارالله پیچید
همزمان با دهه کرامت و در آستانهی میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س)، جمعی از خادمین آستان مقدس کریمه اهلبیت به همراه رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با حضور در آسایشگاه جانبازان ثارالله تهران، ضمن دیدار و گفتوگو با ایثارگران سرافراز، پرچم متبرک حرم مطهر حضرت معصومه(س) و نذورات این آستان را به آنان اهدا کردند.

به گزارش نوید شاهد تهران بزرگ، در آستانه فرارسیدن سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و همزمان با ایام پربرکت دهه کرامت، جمعی از خادمین آستان مقدس کریمه اهلبیت (س) به همراه رضایی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، با حضور در آسایشگاه جانبازان ثارالله تهران با جانبازان و ایثارگران این مرکز دیدار و گفتوگو کردند.
در این آیین معنوی، خادمین حرم حضرت معصومه (س) با اهدای پرچم متبرک بارگاه ملکوتی آن حضرت و همچنین نذورات آستان مقدس، فضای آسایشگاه را معطر به عطر معنویت و ارادت به اهلبیت (ع) کردند.

این دیدار در فضایی صمیمی و سرشار از عشق و ارادت به خاندان عصمت و طهارت (ع) برگزار شد و خادمان کریمه اهلبیت (س) ضمن قدردانی از ایثار و فداکاری جانبازان، پیام مهربانی، دعا و سلام زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت معصومه (س) را به این یادگاران دفاع مقدس ابلاغ کردند.
جانبازان حاضر در آسایشگاه نیز با استقبال از این اقدام فرهنگی و معنوی، حضور خادمین حرم را مایه دلگرمی و تجدید روحیه دانستند و برای تداوم خدمت خادمان آستان مقدس کریمه اهلبیت (س) دعا کردند.


فیلم مراسم جهت مشاهده در ادامه تقدیم حضورتان میگردد