حضور جمعی از اهالی بندرلنگه در مدرسه شجره طیبه میناب
جمعی از اهالی شهرستان بندرلنگه در گلزار شهدای دانش آموز مدرسه شجره طیبه میناب حضور پیدا کردند.

به گزارش نوید شاهد هرمزگان؛ کاروان شهدای «شجره طیبه» شهرستان بندرلنگه عصر روز گذشته به صورت خودجوش در قالب دسته عزاداری سنتی در محل گلزار شهدای دانش آموز مدرسه شجره طیبه میناب حاضر و به خانوادههای این شهداء تسلیت گفته و به مقام شامخ این شهداء ادای احترام نمودند.
هدف اصلی این سفر ابراز همدردی با خانوادههای شهدا، دانشآموزان و معلمانی است که در حمله آمریکایی صهیونیستی مظلومانه شهید شدند.
انتهای متن/