لالایی برای شهدای کودک دبستان شجره طیبه میناب
عضو محفل ادبی کتابخانهای در بندرعباس، شعری برای کودکان شهید دبستان شجره طیبه میناب سرود.

به گزارش نوید شاهد هرمزگان؛ پریزاد محمدی عضو محفل ادبی کتابخانه اندیشه آیتالله خامنهای بندرعباس در وصف شهدای دانشآموز دبستان شجره طیبه میناب شعری سرود و به ارواح پاک این کودکان تقدیم کرد.
برای لالههای میناب
چشم دوختهام
به آوار
صدای انفجار
ترس در چشم کودکی که
دستان مادرش را
گم کرده است
اذان را گفتند
بر گلبانک ۱۶۸ پرنده
آخرین صبحگاه برپا شد
درطللوع شجرهی طیبه
در سکوتی تلخ
لالههای واژگون
عشق را
در رویش گل سرخ
بر دفتر و کتاب
دخترکانی که الفبای شهادت را
بر گونه هایشان
زیباتر سرودند
قبولی اسفند را
انتهای متن/