پیکر ۲ شهید حملات تجاوزکارانه آمریکایی - صهیونی در اهواز تشییع شد
به گزارش نوید شاهد خوزستان، پیکرهای مطهر ۲ شهید سرافراز تجاوز ددمنشانه اخیر رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار به میهن اسلامی، روز سهشنبه با حضور حماسی و پرشور قشرهای مختلف مردم ولایتمدار اهواز تشییع شد.

طنین شعارهای خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست و ما منتقمان رهبریم، فدایی رهبریم در خیابانهای اهواز، جلوهای ویژه از تجدید بیعت مردم انقلابی با آرمانهای نظام اسلامی و ولایت فقیه را به نمایش گذاشت.
حاضران با قرائت فاتحه و نثار شاخههای گل، یاد و خاطره این شهیدان والامقام را که جان خود را در راه دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران فدا کردند، گرامی داشتند.
عشایر خوزستان همچون ۲ روز گذشته در این مراسم حضور پرشوری داشته و بار دیگر با آرمانهای این نظام تجدید بیعت کردند.
بانوان انقلابی در حالی که دست فرزندان خود را در دست دارند شعارهایی علیه آمریکا و اسراییل جنایتکار سر داده و خواستار برخورد سهمگین با دشمنان هستند.
انتهای پیام/