شهید «حسین کاظمی» از شهدای جنگ تحمیلی است که بهمنماه ۱۳۵۹ در منطقه مرزی میمک به درجه رفیع شهادت نایل آمد. اوایل انقلاب در تظاهراتها و نشر اعلامیههای امام شرکتی فعال داشت و باتوجه به اینکه دارای خط بسیار زیبایی بود به همراه سایر دوستانش بر روی دیوارها شعارنویسی میکرد. در ادامه فیلم مصاحبه با خانواده و همرزمان شهید تقدیم حضورتان میشود.