وصیت نامه شهید «بابا علی کرمی»
شهید «بابا علی کرمی» در بخشی از وصیت نامه خود نوشته است: من نمی توانستم قبول کنم که برادران خودم در مرزها شهید شوند و هر روز شاهد این باشم که فلان قدر کشته و یا فلان قدر رزمندگان ما زخمی شوند، ما باید سراغ مرگ برویم مگر انسان یک دفعه بیشتر می میرد پس چه بهتر آن یک دفعه هم در راه خدا باشد.