دوستدارم هر شب جمعه با خواندن یک آیه از قرآن تسلی بخش روح من باشید. هر چند نتوانستم خواستهای شما را در دنیا برآورده سازم رفتم و زندگی ذلت بار را به کشته شدن در راه خدا ترجیح دادم.
شهید رزاق بامشاد ارشادی در وصیتنامه خود مینویسد: از خداوند منان خواهانيم كه در پيمودن راه حق كه همان صراط مستقيم الله و نيايش ميباشد ما را ياري فرمايد.
شهيد رزاق بامشاد ارشادي از جمله شهداي مفقودالاثري بود كه 19 سال مدال پر افتخار مفقودالاثري را با خود داشت تا اينكه پس از سالها انتظار يادگارهايي از جسم مطهرش پيدا شد.
هميشه مي گفت عزيزانم يک عمر در خدمت شما بودم شايد درک کرده باشيد که آن روز مکتب و استقلال کشور در خطر است و احتياج به خون دارد و بايد با خون سرخ من و تمامي رزمندگان اسلام مکتب و ميهن خود را حفظ کنيم و اين وظيفه شرعي ماست...