دلنوشته آیناز رحیمی دختر شهید سرگرد «دانیال رحیمی»، شهید جنگ رمضان؛
بابا کاشکی میشد که برگردی و میتونستیم برای بار آخر ببینمت، بابا آروین هنوز منتظره که برگردی. در ادامه دلنوشته آیناز رحیمی دختر شهید سرگرد «دانیال رحیمی» از شهدای جنگ رمضان منتشر می شود.