مراسم افتتاحیه نمایشگاه عکس «نفسهای سوخته»، شنبه ۶ تیرماه، همزمان با سالگرد بمباران شیمیایی سردشت و روز ملی مبارزه با سلاحهای شیمیایی و میکروبی، با حضور مسئولان کشوری و لشکری، جانبازان شیمیایی و پزشکان درمانگر آنان، در فرهنگسرای ملل برگزار شد. این نمایشگاه با هدف تبیین ابعاد انسانی، حقوقی و بینالمللی پیامدهای کاربرد سلاحهای شیمیایی برپا شده است.