شهید «غلامرضا پیرزاده» که برای شناسایی دشمن با یک ژسه و دو نارنجک با اینکه بسیار خسته بود و در حالی که درگیری شدید بود، کنار رودخانه صدای تیر از هر طرف آن به گوش میرسید به جلو رفت و هرگز بازنگشت، روز بعد جسم بی جانش را پیدا کردند و متوجه شدند که نه تنها برای شناسایی بلکه برای مقابله یک تنه هم رفته بود.