در این جلسه، که خالقی معاون تعاون و امور اجتماعی و قاسمی رئیس اداره مددکاری بنیاد استان و جمعی از همکاران مددکاری حضور داشتند، ضمن بررسی راهکارهای عملیاتی برای تقویت شبکه خیرین، از اهتمام و تلاشهای بیدریغ تمامی فعالان این حوزه در مسیر خدمترسانی به جامعه ایثارگری قدردانی شد.
مادر شهید ابوالحسن اسماعیلی در گفتگو با نوید شاهد قم گفت: همه کارهایش برای خدا بود. دوست داشت گمنام بماند. می گفت، برای مردم کار نمی کنم. نیازمندان را مورد تکریم قرار می داد و خالصانه به انقلاب اسلامی خدمت می کرد.