حمد و سپاس برآفریدگارجهان، خالق آدمیان، عزت بخش مستضعفان وخوارکننده مستکبران که از همه چیزآگاه و برهمه چیز بینا است ودانا برکل رازهاست وازهمه چیز بی نیاز. همه از اوهستیم وهمه بسوی او باز خواهیم گشت وتنها اوست که سزاوارشکر و شایسته سپاس است .
شهید هاشم نادری در وصیت نامه خود آورده است: شهادت پلی است جهت ملاقات با خدا و تنها اصول اساسی که من را به جبهه روانه کرد، رسیدن به هدف نهایی خداپرستی و خداگرایی است.
وصیت نامه شهید خلیل برادران: بدانید که این انقلاب بزرگ به انقلاب حضرت مهدی(عج) متصل خواهد شد و از شما ملت عیور می خواهم راه شهیدان را ادامه دهید و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکنید.
شهید جعفر دریجانی در وصیت نامه خود آورده است: به این راه یعنی راه شهادت افتخار می کنم و این راه را مدیون فداکاریهای امام حسین و یارانش و امام امت و یارانش هستم، من هر چه دارم حاصل خون شهیدان است چه نعمات مادی و چه نعمات معنوی.
ای همسنگرانم، همانطور كه تا حالا ايستادگى كرده اید و از ابرقدرتها نترسيدید بازهم ايستادگى کنید كه حق پيروز است و شيطان نابود است و عاقبت مستضعفين بر مستكبرين پيروز مى شوند و كفار از جهان بركنده مى شوند.
لازم است برای اینکه روحیهی برادران ما را در جبههی جنگ بدانید من وصیتنامه یک افسر جوان را که چند روز قبل شهید شده است برای شما بخوانم. کوتاه، پرمغز، حاکی از بصیرت. شهید ما، سروان_آشوری است، مستقر در پادگان دشتآزادگان.