به مناسبت هفته دولت قبور مطهر شهدای شهرستان سروستان با حضور فرماندار، امام جمعه، روسای ادارات، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و خانواده معظم شهدا در گلزار مرکزی، گلزار شهدای گمنام و گلزار های بخش و روستاهای اطراف این شهرستان گلباران شد.
همزمان با هفته دولت مزار مطهر شهدا در مرودشت عطرافشانی شد. در این مراسم امام جمعه، رییس و حوزه معاونت فرهنگی بنیاد شهید وامور ایثارگران، روسا و کارکنان سایر ادارات با شهدای مرودشت تجدید میثاق کردند.
به مناسبت هفته دولت قبور مطهر شهدای شهرستان فراشبند با حضور فرماندار، رییس و کارمندان بنیاد شهید و امور ایثارگران و مسئولان ادارات این شهرستان غباروبی و گلباران شد.
به مناسبت هفته دولت، عنایت الله رحیمی استاندار فارس به همراه جمعی از مسئولین استان قبور مطهر شهدای شیراز را گلباران و نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.
به مناسبت هفته ولایت در مراسمی با حضور استاندار فارس، امام جمعه، فرماندار، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولین ادارات سپیدان گلزار شهدای شهر اردکان غبارروبی و گلباران شد.
قبور مطهر شهدای خرم بید به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر با حضور سرهنگ جوکار فرماندهی نیروی انتظامی ، عزیزی معاونت فرمانداری، خادمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و پرسنل این اداره گلباران و عطرافشانی شد.
به مناسبت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر گلزار شهدای شهر مصیری شهرستان رستم با حضور فرماندار و فرماندهی منطقه انتظامی ، فرماندهی سپاه ، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران رستم و مسئولین ادارات با حضور بر مزار شهدای نیروی انتظامی «سرهنگ عبدالرسول قربانی» با اهدا گل با مقام شامخ این شهیدان تجدید میثاق نمودند .
قبور مطهر شهدای ارسنجان به مناسبت هفته جهاد کشاورزی با حضور پرسنل جهاد کشاورزی، بنياد شهيد و امور ايثارگران و مردم قدرشناس، ولایت مدار و شهید پرور این شهرستان و جمعی از مسئولان گلباران و عطرافشانی کردند.
به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، مراسم گلباران قبور مطهر شهدای شهرستان کهنوج با حضور فرماندار، امام جمعه، رئیس بنیاد شهید و جمعی از مسئولین و مردم در گلزار شهدای این شهر برگزار شد.