همزمان با دهه کرامت صورت گرفت؛
همزمان با فرارسیدن دهه کرامت و ایام میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع)، جمعی از خادمان آستان مقدس حضرت معصومه (س) با حضور در ساختمان ستاد مرکزی بنیاد شهید و امور ایثارگران، با دکتر سید احمد موسوی، معاون رئیسجمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و کارکنان این نهاد مقدس دیدار و گفتگو کردند.