در آیینی همزمان با دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س)، از دختران شهدای جنگ رمضان تجلیل شد؛ مراسمی که در آن مقام والای شهادت، صبوری خانوادههای شهدا و نقش ماندگار آنان در پیوند و همبستگی کشور مورد تأکید قرار گرفت.
همزمان با فرا رسیدن دهه کرامت، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با اشاره به جایگاه معنوی این ایام گفت: دهه کرامت یادآور جلوههای مهربانی و کرامت بانوان مؤمن است؛ روزهایی که یاد و نام خانوادههای معظم شهدا، بهویژه دختران شهدا، بیش از همیشه زنده میشود.
به مناسبت دهه کرامت، خادمان حرم علیبنموسیالرضا(ع) یازدهم اردیبهشت با حضور در گلزار شهدای شهرستان میامی پس از ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، مزار مطهر شهدا را عطرافشانی و گلباران کردند. در ادامه تصاویر نوید شاهد از این مراسم را ببینید.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران از برگزاری برنامههای فرهنگی با حال و هوای شهدایی در دهه کرامت امسال خبر داد و گفت: اجلاسیه شهدای استان تهران که در راستای برگزاری کنگره ۱۲هزار شهید استان تهران است از روز شنبه آغاز میشود.
همزمان با آغاز دهه کرامت و میلاد سراسر نور بانوی آب و آئینه، حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام، حجتالاسلام احمد قادری مدیر گروه جهادی و خیریه شهید محمد رضا شفیعی از تولید و پخش نماهنگ زیبای تلویزیونی "بانوی والامقام" خبر داد.
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شامگاه پنجشنبه 28 اردیبهشت در ویژهبرنامه «قرار بهشت» که به صورت پخش زنده از بارگاه امام هشتم امام رضا (ع) از شبکه پنج پخش شد، گفت: نهضت خواهران و دختران شهدا جریان اجتماعی قوی در کشور دارد.