روز جمعه ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۴ همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مردم متدین و بصیر فراهان در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب، با حضور حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس، انزجار خود را از آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند.
همزمان با سراسر کشور، خانوادههای معظم شهدا و ایثارگران استان فارس در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند و با حمایت از مردم مظلوم غزه در برابر جنایات و نسلکشی رژیم منحوس صهیونیستی، فریاد استکبار ستیزی و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند.