چهل و سه سال است که ما در طلیعه هر فجر پیروزی، مقدمت را گلباران میکنیم تا عالمیان بدانند مسیر ما همان مسیر انقلاب امام در سال ۵۷ است و ما برآن عهد که بستیم، نشستیم.
انتشار به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب؛
شهید «حبیب الله اقبالیان» در وصیت نامه خود این چنین آورده است: به دوستان و آشنایان توصیه میکنم راهم را ادامه دهند، زیرا راهی را که ما در پیش گرفته ایم راه امام حسین (ع) است.